Gwarancja
Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego TopDzidzia.pl które są opisane jako NOWE są fabrycznie nowe i objęte 2-wu letnią gwarancją Importera/Producenta.
W przypadku towarów objętych gwarancją importera/producenta, do produktu dołączona jest karta gwarancyjna.
Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą, bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami emailem na adres biuro@topdzidzia.pl w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
Podstawę do gwarancji stanowi dowód zakupu oraz karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją.
W okresie obowiązywania gwarancji wszelkie koszty związane z transportem do serwisu i odesłaniem do Klienta ponosi sklep internetowy TopDzidzia.pl
Gwarancja zapewnia bezpłatną naprawę ,odsyłkę produktu do Klienta oraz bezpłatny dostęp do części zamiennych.
Reklamacje składamy mailowo na adres biuro@topdzidzia.pl podając nr zamówienia dołączając:
* skan lub zdjęcie karty gwarancyjnej dowodu zakupu
* opis uszkodzenia z zdjęciami jeśli jest taka możliwość (zdjęcia prosimy przesyłać do rozmiaru 200KB)
Uwaga!! W przypadku dużych opakowań zwłaszcza od wózków proponujemy Państwu rozłożenie i przechowanie opakowania kartonowego na okres gwarancji, aby zaoszczędzić Państwu kłopotów z pakowaniem w przypadku wysyłki gwarancyjnej. Firmy kurierskie nie odbiorą przesyłki niezabezpieczonej .Za należyte zabezpieczenie przesyłki reklamacyjnej do serwisu odpowiedzialność ponosi Klient.